مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاکتوس ارزان قیمت در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کاکتوس ارزان قیمتنکاتی که در هنگام خرید کاکتوس باید به آن توجه کنیمتاثیر گونه و سایز بر قیمت کاکتوس روش های خرید انواع کاکتوس ارزان قیمت
خرید کاکتوس ارزان قیمت در تهران

خرید کاکتوس ارزان به قیمت گلخانه و تحویل در محل مورد نظرتان را توسط سایت ما تجربه کنید.

کاکتوس در گونه های متنوع و سایز بندی های کامل به صورت تکی و پک به فروش می رسد.

سایت کاکتوس ۲۰ انواع کاکتوس را در سراسر ایران عرضه می کند.

برای خرید انواع کاکتوس با قیمت ارزان می بایستی سفارشات خود را در فرم موجود در سایت وارد کنید و یا با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

خرید کاکتوس ارزان قیمت در تهران

انواع کاکتوس ارزان قیمت

هر نوع کاکتوسی را که مدنظرتان باشد را چه از مدل های رنگی و یا گونه های درخچه ای و … می توانید از سایت کاکتوس ۲۰ دریافت کنید.

ارزان بودن قیمت کاکتوس در فروشگاه ما به دلیل اینکه خود تولیدی داریم و قیمت ها رقابتی است، می باشد

با توجه به شرایط اقتصادی امروز کشور افراد زیادی به دنبال خرید کاکتوس ارزان هستند تا هم به محیط خود سبزی ببخشند و هم دچار فشار مضاعف اقتصادی نشوند و با توجه به مشغله کاری مردم در قرن اخیر کمتر کسی وجود دارد که توان نگهداری از گل های حساس را داشته باشد به همین دلیل استقبال از خرید انواع کاکتوس فراوان شده است به دلیل اینکه گیاه مقاومی است.

خرید کاکتوس ارزان قیمت در تهران

 

نکاتی که در هنگام خرید کاکتوس باید به آن توجه کنیم

در ابتدا مطمئن شوید کاکتوس از ریشه سالمی برخوردار است و این کار فقط با نگاه کردن به ساقه امکان پذیر است وقتی شما به ساقه دست بزنید اگر ریشه محکم باشد کاکتوس از جای خود تکان نمی خورد.

با در نظر گرفتن مکانی که قرار است گیاه را در آن قرار دهید خرید کنید یعنی اگر محیط کم نوری دارید کاکتوسی انتخاب کنید که به نور کم نیاز دارد و یا اگر منزل شما از آفتابگیری فراوان برخوردار است کاکتوسی را بردارید که نیاز به نور فراوان دارد تا پس از مدتی گل شما دچار توقف در رشد نشود.

خرید کاکتوس ارزان قیمت در تهران

تاثیر گونه و سایز بر قیمت کاکتوس

کاکتوس ها نیز مانند سایر گل ها و کالاها درجه بندی کیفیت و مدل دارند بعضی از گونه ها مانند ماداگاسکار از مدل هایی مانند کاکتوس توپی گران تر هستند، همچنین هرچه کاکتوس کوچک تر باشد ارزان تر است.

روش های خرید انواع کاکتوس ارزان قیمت

اگر قصد خرید دارید می توانید هم به صورت حضوری به محل گلخانه بروید و هم با ثبت سفارش اینترنتی چه به صورت پر کردن فرم و یا تماس گرفتن با مشاور فروش ما و پس از تسویه با گلخانه خرید خود را انجام دهید و پک خود را در لوکیشن داده شده از ما تحویل بگیرید در صورت داشتن عدم رضایت از پک ارسالی برای شما می توانید تا ۲۴ ساعت بعد پک را عودت کرده و هزینه پرداختی خود را دریافت کنید.

خرید کاکتوس با قیمت ارزان به صورت اینترنتی یکی از خواسته های مشتریان می باشد که آن را برای شما ایجاد کرده ایم تا خرید خود را در مدت زمان کوتاه و با خیال راحت انجام دهید.

محمدحسین مفتاحی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید