مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش کاکتوس اپونتیا

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه باید درباره پرورش کاکتوس اپونتیا بدانیم؟عرضه بدون واسطه کاکتوس اپونتیا

بسیاری از وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی هستند که محصولات مختلفی چون کاکتوس اپونتیا را زیر قیمت بازار به مشتریان خود ارائه می دهند. دلیل این امر این است که این سایت ها مستقیما توسط تولید کنندگان و یا پخش کنندگان این محصولات راه اندازی و مدیریت می شوند و دست دلالان از چرخه معاملات کوتاه می گردد و کالا بی واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. پس خرید اینترنتی انواع اجناس می تواند برای شما صرفه اقتصادی زیادی داشته باشد.

مرکز فروش کاکتوس اپونتیا

آنچه باید درباره پرورش کاکتوس اپونتیا بدانیم؟

آنچه باید درباره پرورش کاکتوس اپونتیا بدانیم؟ پس از کاشت کاکتوس اپونتیا، هنگامی که اپونتیا شما ریشه پیدا کرد ، مراقبت بسیار ساده است. همچنان به آن آب کافی بدهید تا خاک هر دو هفته کاملاً خیس شود. یک گلدان با زهکشی مناسب می تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند. شما نمی خواهید وقتی تشنگی ندارید کسی شما را مجبور به نوشیدن کند و این گلابی های خاردار یکسان هستند.

حداقل یک سال کاکتوس را در ظرف پرورش دهید. گیاه کاکتوس را در بهار پس از رسیدن دمای خاک به ۶۰ درجه فارنهایت پیوند دهید. کاکتوس را در منطقه ای بکارید که نور کامل خورشید را دریافت می کند و حاوی خاک زهکشی خوبی است. یک سوراخ به عمق برابر و دو برابر گلوله ریشه گیاه حفر کنید.

کاکتوس خاردار – یا به نام نوپال ، اوپونتیا و نام های دیگر نیز شناخته می شود – برای درمان دیابت ، کلسترول بالا ، چاقی و خماری تبلیغ می شود. همچنین به دلیل خواص ضد ویروسی و ضد التهابی مورد تبلیغ قرار می گیرد.

این گیاهان در سه رنگ مشخص سفید ، زرد و قرمز گل می دهند. گلها اولین بار در اوایل ماه مه تا اوایل تابستان در نیمکره شمالی ظاهر می شوند و میوه ها از آگوست تا اکتبر رسیده می شوند. میوه ها به طور معمول منهای پوست ضخیم خارجی خورده می شوند ، پس از چند ساعت سرد شدن در یخچال . طعمی شبیه هندوانه شیرین دارند. گوشت قرمز روشن / بنفش یا سفید / مایل به زرد حاوی بسیاری از دانه های ریز و سخت است که معمولاً بلعیده می شوند ، اما کسانی که در هضم دانه ها مشکل دارند باید از آنها اجتناب کنند.

 

عرضه بدون واسطه کاکتوس اپونتیا

عرضه بدون واسطه کاکتوس اپونتیا نمایندگی های عرضه کاکتوس در سراسر کشور فعالیت می‌کنند  و محصولات کارخانه را به تمامی خریداران واقعی عرضه می‌کنند. این نمایندگی ها در سراسر کشور به صورت شبکه ای گسترده شده اند و آماده ارائه خدمات هستند. برای دسترسی به محل این نمایندگی ها می توانید در اطلاعات تماس نام و شماره تلفن خود را وارد نمایید تا از طریق نزدیک‌ترین کارشناسان در محل زندگی شما با شما تماس گیرند.

مرکز فروش کاکتوس ما یکی از بزرگترین و معتبر ترین مراکزی است که اقدام به فروش کاکتوس خود با کیفیت بسیار و قیمت مناسب کرده است و عزیزان مصرف کننده می توانند در صورتی که امکان مراجعه حضوری برای آن ها میسر نیست اقدام به سفارش آنلاین این محصول نمایند.

محمدحسین مفتاحی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید