مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پرورش کاکتوس اچینو

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم برای تکثیر کاکتوس اچینوفروشگاه معتبر کاکتوس اچینو

کاکتوس اچینو که نوعی گیاه بومی  جنوب امریکا است که بیشتر در کشور مکزیک پرورش داده می شود کاکتوس اچینو از زیبا ترین مدل های کاکتوس است که در اندازه های مختلف وجود دارند و طول عمر آن در صورت نگهداری صحیح خیلی زیاد است این کاکتوس به راحتی در داخل ایران نیز پرورش داده می شود که به صورت هفتگی به آب نیاز دارد و در صورت آب زیاد ریشه خود را از دست می دهد.  و باید در دمای معتدل و مایل به گرم نگهداری شود. 

مرکز پرورش کاکتوس اچینو

نکات مهم برای تکثیر کاکتوس اچینو

نکات مهم برای تکثیر کاکتوس اچینو

کاکتوس های اچینو که نوعی گیاه و یا کاکتوس کروی شکل هستند و جزء زیبا ترین و پر طرفدار ترین مدل های کاکتوس هستند.‌ که در فصل های سرد تنها در ماهی یک بار نیاز به آبیاری دارند و با افزایش عمر رشد خیلی زیادی دارند.‌ برای تکثیر و یا همان پرورش کاکتوس اچینو که ابتدا باید جوانه هایی پس از مدتی از کاکتوس جدا می شوند را در یک گلدان جدا گانه نگهداری کنیم. باید از آبیاری زیاد آن پر هیز کنیم که کاکتوس مبتلا به قارچ نشود و بهتر است که آبیاری آن به صورت قطره ای باشد و آب مستقیم با ریشه کاکتوس تماس پیدا نکند.  اگر موقع پرورش ها فصل سرد باشد ماهی یک بار و اگر فصل گرم باشد باید  هفته ای یک بار به آب بدهیم. باید روزی چند ساعت در مقابل تابش مستقیم نور خورشید  در صبح قرار گیرد. باید در مراحل و زمان های اولیه تکثیر کاکتوس هر ۱۵ روز یک بار به خاک  آن کود مخصوص اضافه کنیم.  و همچنین باید در دمای بالای ۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود. تا بتواند پرورش یابد و رشد کند.  بهتر است که خاکی که کاکتوس در آن پرورش داده می شود با مقداری ماسه مخلوطشده باشد تا هوا در کنار ریشه کاکتوس جریان داشته باشد.  البته که علاوه بر جوانه کاکتوس های اچینو به صورت بذر نیز پرورش داده می شوند.‌ 

فروشگاه معتبر کاکتوس اچینو

فروشگاه معتبر کاکتوس اچینو

کاکتوس اچینو اگر چه پرورش آن کار ساده ای نبوده و نیاز به مراقب های خیلی زیادی دارد اما در ایران در مرکز های اختصاص یافته ای به طور دائم پرورش داده می شوند. پرورش آن به قدری زیاد بوده است که در  اکثر شهر های بزرگی مانند تهران و کرج  بازار هایی به محل اختصاصی فروشگاه کاکتوس اختصاص یافته اند. که اکثر آنها داری مجوز های رسمی در حوزه پرورش گیاهان کاکتوس بوده اند و معتبر هستند. که کاکتوس اچینو را به دلیل فروش بالای  و روزانه آن بیشتر از مدل های دیگر گیاه کاکتوس پرورش می دهند. 

محمدحسین مفتاحی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید