مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین فروشنده هاورتیا گورخری

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین شرایط نگهداری هاورتیا گورخریراهنمای سفارش هاورتیا گورخری

اگر به دنبال یک گیاه زیبا اما ساده برای خانه یا میز کار خود هستید، گیاه هاورتیا گورخری یکی از بهترین انتخاب هاست. مانند سایر ساکولنت ها، مراقبت از هاورتیا گورخری آسان است و از بین بردن آن تقریباً غیرممکن است. البته آبیاری بیش از حد یکی از عواملی است که می تواند باعث ایجاد بیماری هاورتیا گورخری شود. پوسیدگی ریشه هاورتیا گورخری از این آبیاری زیاد است. عوامل دیگر مانند نور زیاد می توانند باعث سوختن برگ های هاورتیا گورخری شوند.

بهترین فروشنده هاورتیا گورخری

بهترین شرایط نگهداری هاورتیا گورخری

بهترین شرایط نگهداری هاورتیا گورخری این خانواده پرجمعیت بیش از 150 گونه مختلف دارد که همگی کاکتوس های گران قیمت و شیک برای نگهداری در خانه هستند. همه اعضای این خانواده کوتاه قد و بدون ساقه هستند و برگ های گوشتی از بارزترین ویژگی های آنها است. همانطور که گفته شد، بیشتر اعضای این خانواده دارای برگ های شفاف و آبدار هستند و برخی از آنها مانند نوع پنجره فقط یک پنجره کوچک و شفاف در نوک برگ خود دارند تا نور خورشید را دریافت کنند. مهمترین و زیباترین انواع هاورتیا گورخری عبارتند از:

  • گلس هاورتیا گورخری
  • پنجره هاورثیا
  • هاورثیا گورخر
  • و … 

این کاکتوس فروش بسیار خوبی دارد و می تواند برای فروش در مغازه بسیار مناسب باشد. اگر می خواهید این گیاه را به صورت عمده خریداری کنید، با مشاور فروش ما تماس بگیرید تا در خرید این گیاه به شما کمک کند. هاورتیا گورخری نیز بخشی از ساکولنت ها است. به دلیل حجم کم بین ساکولنت های کوچک قرار دارد. بومی آفریقا است. حداکثر رشد این گیاه تا 20 سانتی متر است. این گیاه دارای برگ های سفت و راه راه سفید است. یکی از دلایل محبوبیت این گیاه همین خطوط سفید است. زمان رشد این گیاه از اوایل بهار تا اواخر پاییز است.

راهنمای سفارش هاورتیا گورخری

راهنمای سفارش هاورتیا گورخری خرید عمده یک بسته آبدار برای کسانی که تازه کار خود را شروع می کنند می تواند بسیار راحت باشد. این بسته ها حاوی طیف بالایی از فروشنده هاورتیا گورخری هستند و در بین مردم بسیار محبوب هستند. تنوع ساكلنت در مجموعه ما بسیار زیاد است و شما می توانید هر نوع آن را به صورت عمده خریداری كنید.

شما می توانید نوع هاورتیا گورخری را در بسته بندی ها انتخاب کنید. بسته های ساکولنت معمولاً خطی هستند و این مدل باعث زیبایی چیدمان بسته ها می شود. قیمت عمده سفارش هاورتیا بسیار مناسب است، در صورت تمایل به خرید عمده، با مشاور فروش ما تماس بگیرید. 

در اولین قدم با مشاور فروش ما تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت خواهید کرد. این کار را می توانید از طریق کانال تلگرام ما نیز انجام دهید. در مرحله دوم پس از ثبت سفارشات بسته های شما بسته بندی می شود. بسته بندی به گونه ای است که به گیاهان آسیب نمی رساند. در مرحله سوم بسته ها آماده ارسال به هر قسمت از کشور هستند.

محمدحسین مفتاحی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید