مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده میکس ساکولنت

خرید عمده میکس ساکولنت میتواند بسیار به صرفه تر از خرید جداگانه واریته ها می باشد. زیرا در پک های میکس در هر واریته گذاشته شده است. این پک ها بسیار مناسب مغازه داران می باشد. اگر قصد آن را دارید به صورت عمده این کاکتوس را خریداری کنید می توانید با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

خرید عمده میکس کاکتوس

خرید عمده کاکتوس و ساکولنت :

خرید عمده کاکتوس آن هم به صورت میکس می تواند بسیار مناسب باشد. زیرا همان طور که گفته شد به دلیل داشتن تنوع بسیار مورد توجه است. این کاکتوس ها در بهترین شرایط محیطی محیطی رشد کرده اند و کیفیتی بسیار بالا دارند. می توانید قبل از خرید روش نگهداری این کاکتوس ها را بپرسید و با آگاهی کامل خرید خود را انجام  دهید.

خرید عمده میکس کاکتوس

خرید میکس رنگی کاکتوس :

کاکتوس های رنگی شامل مواد مصنوعی هستند که توانسته جلوه زیباتری به کاکتوس ها بدهد. بسیاری از کاکتوس ها را می توان رنگی کرد. کاکتوس های رنگی نیز محبوبیت بسیاری در بین مردم دارند. قیمت عمده میکس رنگی نیز بسیار مناسب می باشد برای دیدن انواع کاکتوس رنگی می توانید ما را در فضای مجازی دنبال کنید.

خرید عمده میکس کاکتوس

خرید غیر حضوری میکس کاکتوس و ساکولنت :

خرید غیر حضوری میکس ساکولنتتنها با تماس با مشاور فروش میسر می شود. پس از تماس و ثبت سفارش در کم ترین زمان مناسب سفارشات برای شما ارسال خواهند شد. ارسال به تمامی نقاط ایران میسر می باشد. بسته بندی گیاهان به گونه است که هیچ صدمه ای به آن ها وارد نمی شود و سالم به دست شما می رسد.

خرید عمده میکس کاکتوس

نگهداری از کاکتوس ها :

اگر در این کار تازه وارد هستید بهتر از تمامی مقالات این سایت را مشاهده کنید. نگهداری از کاکتوس ها بسیار ساده می باشد می توان گفت شرایط نگهداری آن ها نزدیک به هم است. برای این که بتوانید به خوبی از گیاهان مراقبت کنید باید به موارد زیر توجه کنید.

  1. آبیاری
  2. خاک
  3. نور
  4. دما
  5. کود
  6. مکان نگهداری

این موارد بسیار مهم هستند و اگر به هر یک از آن ها توجه نشود گیاه صدمه می بیند.

محمدحسین مفتاحی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید