مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش کاکتوس اچینوگروزونی به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

تعریف کاکتوس اچینوگروزونینحوه نگهداری کاکتوس اچینوگروزونیخرید کاکتوس اچینوگروزونی در تهران :قیمت خرید کاکتوس اچینوگروزونی در تهران
کاکتوس اچینوگروزونی

خرید و فروش کاکتوس اچینوگروزونی با رنگبندی متفاوت در تهران به صورت عمده و با قیمت گلخانه به فروش می رسد. ارسال این گیاه همچنین به سایر استان های کشور صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات و ثبت سفارش برای خرید با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

کاکتوس اچینوگروزونی

تعریف کاکتوس اچینوگروزونی

اچینوگروزونی یکی از معروف ترین کاکتوس ها در جهان است. تا حدی که بسیاری از انسان ها کاکتوس را با اچینوگروزونی می شناسند. اچینوگروزونی کاکتوسی مقاوم زیبا و کروی است. این کاکتوس حدودا در سن ۲۵ تا ۳۰ گل می دهند. اچینوگروزونی در فصل بهار و تابستان رشد می کند و می تواند به راحتی گرما و نور خورشید را تحمل کند. تیغ های زیبایی که این کاکتوس دارد به خاطر نور خورشید است که به آن برخورد می کند. البته باید از آفتاب سوختگی جلوگیری شود.

نحوه نگهداری از کاکتوس اچینوگروزونی

نحوه نگهداری کاکتوس اچینوگروزونی

تمام کسانی که به دنبال خرید گل و گیاه هستند و در پی یادگیری وشرایط و نگهداری آن ها می باشند. توضیحات مختصری درباره شرایط آن می دهیم.

• آبیاری
• خاک
• نور
• کود
• بیماری ها
• تکثیر

ابیاری کاکتوس اچینوگروزونی
آبیاری :
آبیاری منظم در فصل رشد گیاه بسیار مهم است. هرگاه احساس کردید خاک گلدان کاملا خشک شده است به آن آب بدهید. در فصل خواب( پاییز و زمستان) احتیاج به آبیاری زیاد ندارد. اندازه گیاه، نوع خاک، رطوبت و دما میزان آبیاری را تعیین می کند .

خاک کاکتوس اچینوگروزونی

خاک :
داشتن زهکش مناسب برای خاک بسیار مهم است .ترکیب خاک, ماسه پیت ماست برای این کاکتوس بسیار مفید است. کف گلدان حتما باید دارای سوراخ هایی برای خرج آّب اضافی داشته باشد.

نور کاکتوس

نور :
احتیاج به نور زیادی دارد و میتوان از اول بهار گیاه را در برابر نور خورشید قرار داد. توجه داشته باشید که نور شدید موجب آفتاب سوختگی به خصوص در سنین پایین می شود.

کود مناسب کاکتوس
کود :
به کود های دارای ازت و پتاس بالا در فصل رشد نیازدار و فقط یک بار در ماه احتیاج لازم است.
بیماری ها :
در رطوبت بالا به قارچ هایی حساس است. همچنین آفت هایی مانند کنه ها و شپشک ها این کاکتوس را مورد حمله قرار میدهند.

خرید کاکتوس

تکثیر :
از طریق بذرتکثیر می شود.دراواسط بهار تا اواخر تابستان گل میدهند. بعد از عمل گردافشانی گل ها به بذر تبدیل میشوند. میتوان بذر این کااکتوس را در خاک پیت ماست در دمای بین ۲۰ تا ۳۵ درجه و رطوبت بالای ۷۰ درصد نور ملایم کاشت.

خرید کاکتوس

خرید کاکتوس اچینوگروزونی در تهران :

 خرید و فروش اچینوگروزونی در تهران می توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی اقدام کنید. اگر قصد خرید اینترنتی دارید فقط کافی است با واحد فروش ما ارتباط بگیرید. فروش فقط به تهران محدود نیست و در سراسر ایران صورت می گیرد. بعد از انجام خرید و تایید مشتری گیاه در محل مورد نظر مشتری در حداقل زمان تحویل داده خواهد شد.

قیمت کاکتوس

قیمت خرید کاکتوس اچینوگروزونی در تهران

قیمت خرید این گیاه که هم می توان درفضای باز و هم آپارتمان مورد استفاده قرار بگیرد. به سن آن وقطر گل بستگی دارد. با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

خرید و فروش کاکتوس اچینوگروزونی به صورت عمده از طریق اینترنت برای کسانی مفید از که توانایی خرید از گلخانه های معتبر و بزرگ را ندارند. فروش اینترنتی یکی از شرایطی است که برای مشتریان خود ایجاد کرده ایم تا رضایت آن ها را به دست آوریم

 

محمدحسین مفتاحی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید