مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پکیج کاکتوس

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید انواع پکیج کاکتوس :پکیج های میکس کاکتوس :نحوه ارسال پکیج کاکتوس و چگونگی ثبت سفارش :

پکیج کاکتوس در تعداد مختلف و با سایز های مختلف برای گلفروشی ها بسیار مورد توجه است. زیرا خرید پکیج های کاکتوس با کیفیت و با قیمت مناسب برای آن ها مهم است. اگر قصد این را دارید که این پکیج ها را خریداری کنید می توانید با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

خرید پکیج کاکتوس

خرید انواع پکیج کاکتوس :

کاکتوس انواع بسیار زیادی دارد و هرکدام زیبایی خودش  را دارد. اگر مایل به خرید این پکیج ها هستید ما توانسته ایم این پکیج ها را با قیمت و کیفیت مناسب تولید کرده و آن ها را آماده فروش کرده ایم. این پکیح ها در تمامی سایز ها هستن و شما می توانید به راحتی سایز پکیج خود را انتخاب کنید.

در کنار پکیج های کاکتوس پکیج های ساکولنت نیز هستند که آنها نیز محبوبیت بسیاری در بین مردم دارند. این قیکن این پکیج ها بسیار مناسب می باشند. می توانید با مشاور فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات کافی را کسب کنید.

خرید پکیج کاکتوس

پکیج های میکس کاکتوس :

پکیج های میکس کاکتوس تشکیل شده از انواع  کاکتوس می باشند. این کاکتوس ها در سایز های مشابه به یک دیگر هستند و با سایز های مختلف در یک پکیج قرار نمی گیرند زیرا موجب صدمه دیدن گیاهان می شود. این پکیج ها برای قرار گیری در فضا های کوچک بسیار مناسب هستند و می توان از آن ها به خوبی مراقبت کرد.

خرید پکیج کاکتوس

نحوه ارسال پکیج کاکتوس و چگونگی ثبت سفارش :

برای ثبت سفارش می توانید با مشاور فروش ما تماس بگیرید و سفارشات خود را به او بگویید و یا می توانید ما را در کانال تلگرام دنبال کنید و از آن جا اقدام به سفارش کنید. پس از ثبت سفارش شما در زمان معینی سفارشات بسته بندی خواهند شد و آماده ارسال خواهند شد. این بسته بندی ها به گونه ای هستند که گیاه صدمه ای نمی بینند. ارسال به تمامی نقاط کشور نیز قابل انجام می باشد.

محمدحسین مفتاحی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید