مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاکتوس با قیمت مناسب در تهران به صورت اینترنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید عمده کاکتوس در کرج :خرید کاکتوس به صورت عمده :قیمت عمده انواع کاکتوس :آموزش نگهداری از کاکتوس ها :خاک مناسب برای کاکتوس :آبیاری مناسب کاکتوس :دما مناسب برای ککتوس :

برای خرید کاکتوس با قیمت مناسب می توانید خرید خود را از طریق سایت های اینترنتی انجام دهید. امروزه خرید از سایت های اینترنتی بسیار آسان شده و شما می توانید محصول خود را به راحتی سفارش دهید و در مدت زمان کوتاه تحویل بگیرید.

خرید کاکتوس با قیمت مناسب

خرید عمده کاکتوس در کرج :

شما می توانید با خرید کاکتوس در کرج از قیمت مناسب بهرمند شوید. شما می توانید هر نوع کاکتوس را در کرج پیدا کنید و با قیمت مناسب خریداری کنید. شما می توانید برای مشاوره با مشاور فروش ما تماس بگیرید و از او برای خرید راهنمایی بگیرید.

خرید کاکتوس با قیمت مناسب

خرید کاکتوس به صورت عمده :

همان طور که گفته شد امروزه بیشتر خرید ها از طریق سایت های اینترنتی انجام می شود. شما توانایی خرید هر نوع کاکتوسی را از طریق اینترنت دارید. سفارشات شما به خوبی بسته بندی می شود و در زمان بسیار کوتاهی آماده ارسال می باشد. برای اطلاع از موجودی گلخانه و لیست قیمت ها می توانید با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

خرید کاکتوس با قیمت مناسب

قیمت عمده انواع کاکتوس :

کاکتوس انواع بسیار مختلفی دارد و هر کدام از آن ها نسیت و نوع و سایز خود یک قیمت مختلف دارد. به همین دلیل قیمت تمام کاکتوس ها یکسان نمی باشد. برای اینکه بتوانید از قیمت ها باخبر شوید با مشاور فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید و از قیمت ها باخبر شوید.

خرید کاکتوس با قیمت مناسب آن هم به صورت عمده می تواند فواید بسیاری برای گلخانه داران و یا گلفروشی ها داشته باشد. برای مشاور گرفتن از مشاور فروش می توانید فرم قرار گرفته در سایت را پر کنید.

آموزش نگهداری از کاکتوس ها :

بیشتر کاکتوس نگهداری یکسانی دارند اما بعضی از کاکتوس ها احتیاج به نگهداری بیشتری دارند. مهم ترین شرط برای نگهداری کاکتوس ها نکات زیر می باشد :

  1. خاک
  2. آبیاری
  3. دما

این سه نکته مهم ترین عوامل سالم ماندن کاکتوس می باشد.

خاک مناسب برای کاکتوس :

بیشتر کاکتوس ها در ترکیب پیت ماس , کوکوپیت و ماسه می توانند به خوبی رشد کنند. خاک باید زهکش خوبی داشته باشد تا آب به خوبی از کف گلدان خارج شود. در صورتی که آب از گلدان خارج نشود ممکن است ریشه گیاه از بین برود.

آبیاری مناسب کاکتوس :

آبیاری در فصل بهار و تابستان هفته ای یکبار مناسب می باشد و  در فصل پاییز و زمستان هر سه هفته مناسب می باشد. آبیاری باید به طور منظم انجام شود. طوری تنظیم کنید تا خاک به طور کامل خشک شده باشد.

دما مناسب برای ککتوس :

دما نگهداری کاکتوس ها متفاوت می باشد, بعضی از کاکتوس ها در دمای پایین مقاومت دارند و بعضی دیگر می توانند دمای بالا را تحمل کنند.

محمدحسین مفتاحی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید