مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاکتوس پیوت

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با کاکتوس لوفوفورا (پیوت)انواع مختلف لوفوفورا(پیوت) نحوه نگهداری از کاکتوس پیوت :خاک مناسب کاکتوس پیوت :نور کاکتوس پیوت :آبیاری کاکتوس لوفوفورا:روش تکثیر کاکتوس پیوت :خواص کاکتوس پیوت : خرید آنلاین کاکتوس پیوت :
خرید کاکتوس پیوت

خرید کاکتوس پیوت بسار سخت شده است به دلیل آن که این کاکتوس بسار نادر شده است و تعداد زیادی در حال پرورش نمی باشد. اگر می خواهید کاکتوس پوت را خریداری کنید می توانید با مشاور فروش ما تماس تماس بگیرید و از موجودی آن اطلاع پیدا کنید. شما با عضویت در کانال تلگرام ما می توان به محض موجود شدن این کاکتوس باخبر شوید. قیمت کاکتوس پیوت بستگی به اندازه آن دارد و همه جا یکسان نمی باشد.

خرید کاکتوس پیوت
برای خرید کاکتوس پیوت کافیست مشخصات کامل خود را در فرم موجود در سایت وارد کنید. در اولین فرصت با شما تماس گرفته خواهد شد.

آشنایی با کاکتوس لوفوفورا (پیوت)

کاکتوس لوفوفورا کاکتوس زینتی و بسیار معروف است. اگر مال به نگهداری آن در خانه هستید باید بدانید که نگهداری آن مانند دیگر کاکتوس ها نمی باشد و باید در شرایطی خواست نگهداری شود.

کاکتوس پیوت بر خلاف کاکتوس های دیگر فاقد تیغ می باشد این مورد باعث محبوبین بیشتر آن شده است. زادگاه این کاکتوس جنوب غربی تگزاس و مکزیک می باشد. سرخ پوستان این منطقه ازاین کاکتوس برای آیین مقدس خود استفاده می کنند.

با تحقیقاتی که بر روی این کاکتوس انجام شده است دانشمندان به نوعی مسکالین در آن پی برده اند. خاصین مسکالین روان گردان و اعتیاد را برای مصرف کننده به دنبال دارد. مسکالین ماده ای توهم زا و از خانواده LED و مجیک ماشروم می باشد. مسکالین روی مغز تاثیر می گذارد و ذهن را به شنیدن , ددن و فکر کردن وادار می کند. غلظت مسکالین این کاکتوس  به اندازه ای است که شخص را به توهم می اندازد.

خرید کاکتوس پیوت

انواع مختلف لوفوفورا(پیوت)

  1. Lophophora diffusa Lophophora diffusa
  2. Lophophora diffusa
  3. Lophophora diffusa v. koehresii
  4. Lophophora diffusa v. koehresii
  5. Lophophora williamsii v. texensis
  6. Lophophora forma “caespitosa
  7. Lophophora lutea
  8. Lophophora fricii var. decipiens

کاکتوس پیوت به صورت تکی , دسته جمعی و یا گروهی رشد می کند. بیشتر در کوهستان های آهکی و سنگی دیده می شود.

رنگ آن سبز پر رنگ و سبز کم رنگ می باشد.

خرید کاکتوس پیوت

نحوه نگهداری از کاکتوس پیوت :

خاک مناسب کاکتوس پیوت :

ریشه کاکتوس پیوت به صورت غده ای می باشد به دلیل آن که دچار پوسیدگی نشود معمولا آن را در مخوط شن و ماسه می کارند. توجه داشته باشید که خاک باید از زهکش مناسب برخوردار باشد.

نور کاکتوس پیوت :

اکثر کاکتوس ها به دلیل آن که در مناطق گرمسیر و بیابان ها زندگی می کردند احتیاج به نور مستقیم خورشید داشتند. اما کاکتوس پیوت با آنها فرق می کند و احتیاج به نور غیر مستقیم و فیلتر شده دارد. اگر به این مورد توجه نکرده باشید کاکتوس شما چروک می شود و ازبین می رود.

آبیاری کاکتوس لوفوفورا:

برای آبیاری این کاکتوس باید بسیار دقت کنید زیرا با آب دهی زیاد ریشه آن می پوسد و با آبیاری کم خشک می شود. باید در بین هر آبیاری بسیار دقت کنید.

روش تکثیر کاکتوس پیوت :

این کاکتوس از طریق بذر قابل تکثیر می باشد.

خرید کاکتوس پیوت

خواص کاکتوس پیوت :

این کاکتوس در تب سنتی استفاده می شود. پیوت ها دارای ۵۰ نوع ترکیب شیمیایی خاص دارند. برا ضدعفونی و پاک کنندگی ۱۸ نوع باکتری مقاوم به پنی سیلین مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از کاکتوس پیوت می توان بیماری هایی مانند دیابت , آنفولانزا , اختلالات روده و مسمومیت را درمان کرد.

به عنوان پادزهر نیش عقرب و مارنیز استفاده می شود و دیگر خواص آن شامل درمان بیماری های پوستی , درمان گوش درد در کودکان و استفراغ کاربرد دارد.

خرید کاکتوس پیوت

خرید آنلاین کاکتوس پیوت :

با خرید آنلاین کاکتوس شما می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و بدون هیچ نگرانی خرید خود را انجام دهید. به دلیل آن که کاکتوس پیوت بسیار نادر است تعداد خرید آن محدود می باشد. اگر قصد خرید کاکتوس پیوت را دارید با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

محمدحسین مفتاحی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید