مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان عمده کاکتوس پیوندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه نگهداری کاکتوس پیوندیبهترین قیمت کاکتوس پیوندی

عرضه کاکتوس پیوندی به صورت های عمده توسط گلخانه های معروف و آشنا در این زمینه انجام می شود که کاکتوس های گوناگونی را پرورش می دهند و به صورت مستقیم و غیر مستقیم همراه با قیمت مقرون به صرفه در اختیار مشتریان می گذارند و بخاطر زیبایی و تمیزی که در پرورش این کاکتوس ها ایجاد کرده اند از همه نقاط طرف داران خاصی دارند.

عرضه کنندگان عمده کاکتوس پیوندی

نحوه نگهداری کاکتوس پیوندی

نحوه نگهداری کاکتوس پیوندی کاکتوس پیوندی‌ نسبت به بقیه کاکتوس‌ها، به کم نوری مقاوم تر است و اصلا نور مستقیم را دوست ندارد. برعکس پایه سبز کاکتوس معمولا عاشق خورشید است و برای راضی نگه داشتن هر دو، دنبال مکانی روشن با نور غیر مستقیم بگردید تا کاکتوس بالایی آسیب نبیند و رنگش به خاطر نور زیاد محیط کم نشود.برای آبیاری مجدد کاکتوس ابتدا صبر کنید خاک آن مقداری خشک شود و سپس آبیاریی خوب و عمیق انجام دهید. زهکشی خوب جز ضروری نگهداری این گیاه می توانید از خاک‌های کاکتوسی که غنی از مواد غذایی هستند و زهکشی خوبی هم دارند استفاده کنید. می‌توانید مقداری شن یا سنگریزه هم به خاک اضافه کنید تا زهکشی آن بهتر شود.

هر زمان احساس کردید کاکتوس‌ شما به قدری بزرگ شده که دیگر جایی برای رشد بیشتر ندارد گلدان گیاه را عوض کنید. تعویض گلدان را ترجیحا در فصول گرم انجام دهید. برای تعویض گلدان، ابتدا اجازه دهید خاک کاکتوس خشک شود. سپس کاکتوس را به کمک دستکش از طوقه بگیرید و گلدان را برعکس کنید و چند ضربه آهسته به کف گلدان وارد کنید. به این ترتیب گیاه به راحتی و با کمترین آسیب از گلدان خارج می‌شود. خاک قدیمی چسبیده به ریشه‌ها را به آرامی جدا کنید. در این هنگام هر گونه ریشه مرده یا پوسیده را از گیاه جدا کنید. به کاکتوس‌تان قارچ کش بزنید و آن را درون گلدانی یک سایز بزرگ تر از گلدان قبلی‌اش قرار دهید و گلدان را با خاک تازه پر کنید.  تا جان تازه ایی به این گیاه زیبا داده باشید زیرا گیاهان هم مانند انسان به نور و آب احتیاج دارند و با مراقبت نکردن صحیح ممکن است نابود شوند.

بهترین قیمت کاکتوس پیوندی

بهترین قیمت کاکتوس پیوندی قیمت کاکتوس ها باتوجه به کوچک و بزرگ بود و کاربرد و نوع هر کاکتوسی کاملا متفاوت می باشد.

کاکتوس به یک گروه گیاهانی گفته می شود که تنوع بسیار بالایی دارند و هر کدام زیبایی و جلای خاصی دارند و نمی توان گفت کدام بهترین است ولی برای خرید بهترین با قیمت مناسب می توانید شرایط خود را مد نظر قرار دهید.

و با مشاهده انواع کاکتوس پیوندی با قیمت های آن ها به صورت غیر حضوری که راحت ترین روش هست گل مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

محمدحسین مفتاحی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید