مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع کاکتوس آشوریا

آنچه در این مقاله می خوانید...


آموزش نگهداری از آشوریا :

آبیاری :
خاک کاکتوس آچوریا :ذمای مناسب برای کاکتوس آچوریا :دما مناسب برای کاکتوس آچوریا :
خرید انواع کاکتوس آشوریا

فروش انواع کاکتوس آشوریا در تمام شهر ها امکان پذیر می باشد آن هم به دلیل آن که آشوریا یکی از زیبا ترین نوع های کاکتوس می باشد این کاکتوس به دلیل شکل زیبایی که دارد فروش بسیار زیادی در شهر های مختلف دارد. آشوریا خود نیز انواع مختلفی دارد برای خرید این گیاه با ما تماس بگیرید.

فروش انواع کاکتوس آشوریا بسیار رایج است اگر مایل به خرید عمده این کاکتوس در سایز های مختلف هستید می توانید با مشاور فروش ما ارتباط برقرار کنید و از کیفیت و قیمت های ما اطلاع پیدا کنید.

فروش عمده آشوریا


آموزش نگهداری از آشوریا :


آبیاری :


این گیاه همانند دیگر کاکتوس ها احتیاج به آبیاری دارد, آبیاری باید به طور منظم باشد. هر زمان احساس کردید خاک گلدان خشک شده به آن آب بدهید. توجه کنید آب از زیر گلدان خارج شود, در صورت این که آب از زیر گلدان خارج نشود ریشه ها از بین می روند.

خاک کاکتوس آچوریا :


برای اینکه این گیاه به خوبی رشد که آن را در خاک مخصوص کاکتوس و یا پرلایت بکارید. برای اینکه خاک زهکش خوبی داشته باشد به آن ماسه اضافه کنید, ماسه باعث میشود تا آب به راحتی از گلدان خارج شود و باعث پوسیدگی ریشه ها نشود.

ذمای مناسب برای کاکتوس آچوریا :


در محیطی با نور زیاد می تواند بسیار خوب رشد کند. همین طور که از نور آفتاب لذت می برد باید از نور مستقیم خورشید در فصل تابستان مورد محافطت قرار بگیرد.

دما مناسب برای کاکتوس آچوریا :


حداکثر مقاومت این گیاه در برابر سرما 7 درجه سانتی گراد می باشد. اما بهتر است از آن در دمای بالای 13 درجه نگهداری شود. بیشترین دمایی که این گیاه می تواند تحمل کند 25 درجه سانتی گراد می باشد, اگر دما این حد برسد گیاه حالت گوشتی خود را از دست می دهد و به حالت چروکیده تبدیل می شود و در نهایت برگ های گیاه میریزد.

محمدحسین مفتاحی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید