مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش اینترنتی کاکتوس لیتوپس

آنچه در این مقاله می خوانید...

;کاکتوس لیتوپسچه خاکی به گیاه بدهیم ؟نور لازم برای کاکتوس لیتوپس جقدر است ؟دمای ایده آل برای کاکتوس لیتوپس چقدر است ؟آبیاری :آشنایی با آفت های این گیاهتکثیر لیتوپس چگونه است ؟فروش اینترنتی کاکتوس لیتوپس
کاکتوس لیتوپس

کاکتوس لیتوپس به صورت اینترنتی و در سراسر ایران به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات لازم جهت خرید اینترنتی کاکتوس لیتوپس با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

فروش کاکتوس لیتوپس

;کاکتوس لیتوپس

کاکتوس لیتوپس  را می توان یکی از محبوب ترین کاکتوس ها دانست. این گیاه رنگ ها و گونه های مختلفی دارد. نگهداری از این کاکتوس نسبت به نوع های دیگر کمی سخت است. دلیل نگهداری سختر این گیاه به خاطر متفاوت بودن زمان رشد و خواب این گیاه و حساس بودن به رطوبت و آفت ها می باشد.

فروش کاکتوس لیتوپس

اگر با نحوه نگهداری این گیاه آشنا باشید می توانید به آسانی از آن نگهداری کنید. شما می توانید در این مطلب با کاکتوس لیتوپس آشنا شوید و هر سوالی داشتید از ما بپرسید.

فروش کاکتوس لیتوپس

توجه داشته باشید که این کاکتوس برعکس گیاهان دیگر در فصل تابستان به خواب رفته و در زمستان نیز که دما به حدود ۷ درجه می رسد دوباره به خواب می روند.

اگر شرایط برای این کاکتوس فراهم شود دوبار به خواب می رود. این گیاه در زمان خواب نور و آب کمی لازم دارد. به همین خاطر کسانی که از این اطلاعات خبر ندارند با توجه نکردن به این موضوعات باعث پوسیدگی و خراب شدن گیاه خود می شوند. فروش اینترنتی این کاکتوس از طریق سایت ما به سادگی و آسانی انجام می شود.

فروش کاکتوس لیتوپس

چه خاکی به گیاه بدهیم ؟

خاک باید زهکش مناسبی داشته باشد و به هیچ عنوان آب داخل گلدان نماند. پیت ماست و ماسه ترکیب خوبی برای برای خاک این گیاه است. حتما گلدان باید دارای سوراخ هایی برای خروج آب اضافی باشد.

فروش کاکتوس لیتوپس

نور لازم برای کاکتوس لیتوپس جقدر است ؟

احتیاج به روزی ۳ تا ۵ ساعت نور ملایم خورشید دارد و نباید نور شدید و مستقیم باشد. بخصوص در فصل تابستان که گیاه در خواب است.

فروش کاکوس لیتوپس

دمای ایده آل برای کاکتوس لیتوپس چقدر است ؟

همان گونه که در مطلب بالا گفته شد لیتوپس در دمای خنگ رشد می کنند. دمای ایده آل برای لیتوپس ۲۰ درجه سانتی گراد می باشد. این گیاه در دمای بالا به خواب می رود.

فروش کاکتوس لیتوپس

آبیاری :

در فصل رشد به آبیاری منظم حدودا هفته ای یک بار نیاز دارد. برای آبیاری دوباره اجازه دهید تا خاک گلدان کاملا خشک شود. با جذب نشودن آب گلدان و خیس ماندن خاک موجب پوسیدگی ریشه و نابودی گیاه می شود.

فروش کاکتوس لیتوپس

آشنایی با آفت های این گیاه

با به وجود آمدن رطوبت و گرمای زیاد بیماری های قارچی که مهم ترین بیماری این گیاه است در آن به وجود می آید. با نگهداری در مکان خنک و خشکو آبیاری منظم جلوگیری کرد. همچنین این گیاه به شپشک زردآلو حساس است که به محض مبتلا شدن به آن باید با سموم حشره کش از بین برد.

فروش کاکتوس لیتوپس

تکثیر لیتوپس چگونه است ؟

بیشتر از طریق بذر تکثیر می شود. بذر لیتوپس را در خاک پیت ماست و در دمای ۲۰ درجه سانتی گراد و با نور ملایم و رطوبت ۶۰ درجه می توان کاشت.

فروش کاکتوس لیتوپس

فروش اینترنتی کاکتوس لیتوپس

اگر به دنبال خرید این کاکتوس به صورت اینترنتی هستید. بعد از خواندن مطالب ما می توانید با بخش فروش ما تماس گرفته و هر تعداد که مورد نیاز دارید سفارش دهید.

 ما بدون هیچ مشکلی این کاکتوس را به محلی که شما می خواهید ارسال می کنیم. دور یا نزدیک بودن مقصد اصلا برای ما مهم نیست. پس می توانید با مراجعه به بخش فروش و تماس گرفتن با ما از قیمت ها با خبر شوید و در صورت آن را سفارش دهید.   

محمدحسین مفتاحی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید