مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کاکتوس ژمینو بروچی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نگهداری از کاکتوس ژمینو بروچینوع ظاهریشرایط نگهداری کاکتوس ژمینو بروچی نور دما  آبیاری تکثیر ژمینو بروچی  عوارض و درمان فروش عمده کاکتوس ژمینو بروچی
قیمت کاکتوس ژمینو بروچی

مقیاس قیمت کاکتوس ژمین بروچی به 2 نکته بستگی دارد. 1 سایز گلدان 2 تعداد , عامل اصلی قیمت کاکتوس ژمینو این دو است. ما اطمینان داریم که این کاکتوس را با بهترین قیمت عرضه می کنیم. اگر قصد گرفتن اطلاعات برای خرید را از ما دارید می توانید با مشاور فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را به ما بدهید ما هم آن را در اولین فرصت برای شما ارسال خواهیم کرد.

قیمت کاکتوس ژمینو بروچی

نگهداری از کاکتوس ژمینو بروچی

کاکتوس ژمینو بروچی کاکتوسی سرحال و همیشه سبز است و به دلیل داشتن رشد کندی که دارد برای نگهداری در گلخانه بسیار عالی است و حتی برای کسانی که آن را از گل فروشی ها خریداری می کنند بسیار محبوب است. ژمینو بروچی جزء کاکتوس های خاردار و گوشتی است. ساختار درونی ژمینو بروچی به این گونه است که ریششه های عمیق آب را پیدا می کنند و آن را در ساقه های شبکه مانند خود ذخیره می کنند.   

قیمت کاکتوس ژمینو بروچی

نوع ظاهری

کاکتوس ژمینو بروچی در سن بلوغ خود گل هایی به رنگ سفید درخشان , نارنجی یا صورتی می دهد. در تابستان شروع به گلدهی می کند. اگر به خوبی از این کاکتوس نگهداری شود قطر آن حدود 50 سانت و طول آن به 30 سانتی متر خواهد رسید.

این کاکتوس دارای تیغ هایی حلالی شکل به رنگ تیره می باشد و تیغ های آن به صورت مجموعه ای هستند.

قیمت کاکتوس ژمینو بروچی

شرایط نگهداری کاکتوس ژمینو بروچی

نور

ژمینو بروچی احتیاج به نور غیر مستقیم دارد و نباید نور خورشید مستقیم به آن برخورد کند. بهترین جا در خانه پنچره های جنوبی و غربی هستند زیرا در این مکان ها نور غیر مستیقم به کاکتوس برخورد می کند. اگر گیاه را در مکانی سایه نگهداری می کنید شرایط را برای مبتلا به بیماری های قارچی ایجاد می کنید.

قیمت کاکتوس ژمینو بروچی

دما  

دما مناسب برای این کاکتوس حدود 15 تا 25 درجه سانتی گراد می باشد. در زمستان نیز از پایین آمدن دما خوداری کنید.

قیکت کاکتوس ژمینو بروچی

آبیاری

این کاکتوس در فصل تابستان احتیاج به آب زیادی ندارد ولی در فصل زمستان باید فاصله بین هر آبیاری را زیاد کنید و تا وقتی خاک گلدان خشک نشده است نباید به آن آب داده شود.

قیمت کاکتوس ژمینو بروچی

تکثیر ژمینو بروچی

این گیاه از طریق بذر تکثیر می شود. پس از کاشت بذر بعد از مدت یک هفته بذر ها جوانه میزنند و از خاک بیرون می آیند. در این زمان لازم است روزی یک بار هوادهی شود تا با هوای محیط خود سازگار شود.

قینت کاکتوی ژمینو بروچی

 عوارض و درمان

  • یکی از بیماری های شایع ژمینو بروچی پوسیدگی های قارچی است.
  • شپشک آرد آلود نیز عامل دیگر خسارت به این گیاه می باشد که می توان آن را سموم دیازینون و مالاتیون درمان کرد.
قیمت کاکتوس ژمینو بروچی

فروش عمده کاکتوس ژمینو بروچی

همان گونه که گفته شد به دلیل داشتن رشد کند برای نگهداری در گلخانه بسیار عالی است و شما می توانید آن را در مدت طولانی در گلدان هم سایز خود نگهدارید و احتیاجی به تعویض گلدان ندارد. اگر می خواهید این کاکتوس را به صورت عمده خریداری کنید می توانید با مشاور فروش ما تماس بگیرید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهد.

محمدحسین مفتاحی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید