مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش عمده کاکتوس اچینو در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاکتوس اچینو چه کارهایی برای مراقبت از آن انجام بدهیمهر چند وقت و چقدر به این گیاه آب بدهیم ؟مقدار کوددهی چقدر باشد ؟به چه نور و دمایی احتیاج دارد ؟ راه تکثیر فروش عمده اچینو در تهران
فروش اچینو در تهران

مرکز فروش عمده کاکتوس اچینو در تهران مجموعه ای بزرگ است برای پرورش و فروش این . فقط یک بار مطالب ما را بخوانید تا از ما و کیفیت کاکتوس های ما اطمینان پیدا کنید تا در آخر بتوانید با اطلاع و آشنایی از ما کاکتوس خود را در تهران خریداری کنید. 

فروش عمده کاکتوس اچینوگروزونی

کاکتوس اچینو

بیشترین چیزی که در این کاکتوس دیده می شود تیغ های زرد و بریدگی های عمیق طولی است. میتواند تا یک متر برسد. اگر از آن به خوبی مراقبت شود می تواند به قطر یک متر برسد. در گونه های شبیه به خود مقاوم ترین است. بدی این کاکتوس در رشد کند آن است و در سنین بالا نیز قابلیت بچه زدن دارد. در لغت اچینو به معنای خارپشت و کاکتوس به معنای بوته خاردار است. در مناطقی که آب و هوایی همانند اروپا داشته باشد احتمال گل دهی این کاکتوس کم است.

فروش عمده کاکتوس اچینوگروزونی

چه کارهایی برای مراقبت از آن انجام بدهیم

  • مانند کاکتوس های دیگر آن را در جایی قرار بدهیم که نور آفتاب به اندازه کافی به آن بخورد و به طور منظم به آن آب بدهیم.
  • در گلدان مقداری ماسه بریزیم به دلیل آن که زهکش مناسبی به وجود بیاید تا از ماندن آب در گلدان جلوگیری شود و باعث پوسیدگی قسمت های پایین گیاه نشود.
  • برای خروج آب در کف آن تعدادی سوراخ ایجاد کنید.

هر چند وقت و چقدر به این گیاه آب بدهیم ؟

یک خلال دندان در گلدان قرار بدهید و هنگامی که خواستید به آن آب بدهید آن را در بیاورید و ببیند هنوز مرطوب هست یا نه اگر مرطوب بود آب ندهید و اگر خشک بود آب بدهید. در تابستان هر 2 یا 3 هفته آب بدهید و در زمستان مقدار آب یاری را به 4 یا 5 هفته برسانید. این گیاه در برابر گرما و خشکسالی بسیار مقاوم است.

فروش عمده کاکتوس اچینوگروزونی

مقدار کوددهی چقدر باشد ؟

فروش عمده کاکتوس اچینوگروزونی

هر 15 یا 20 روز فقط یک بار از کود خاص به عنوان تغذیه کننده به آن بدهید و کود های شیمیایی غنی از پتاسیم و بدون نیترات به خاطر جلوگیری از پوشش رشد بیش از حد و کاهش بیماری های قارچی استفاده کنید.

به چه نور و دمایی احتیاج دارد ؟

فروش عمده کاکتوس اچینوگروزونی

در روز احتیاج به چند ساعت نور دارد و دمای پایین را خیلی دوست ندارد , به همین خاطر در بهار موقعی که دما به بالای 15 درجه رسید آن را بیرون ساختمان قرار دهید.

فروش عمده کاکتوس اچینوگروزونی

 راه تکثیر

بهترین راه برای تکثیر استفاده از بذر است.

فروش عمده کاکتوس اچینوگروزونی

فروش عمده اچینو در تهران

شرایط فروش باکسی و عمده کاکتوس اچینوگروزنی در تهران فراهم شده است. البته برای خرید این کاکتوس نیاز نیست حتما ساکن تهران باشید تا بتوانید ان را از ما خریداری کنید فقط کافی است با مشاور فروش مرکز کاکتوس 20 تماس بگیرید تا پس از توضیح درباره نوع و شرایط فروش خرید شما برای شهر موردنظرتان ارسال گردد و در کمترین زمان به دستتان برسد.

 

محمدحسین مفتاحی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه 20cactus شما را به خرید بهترین محصولات کاکتوس و ساکولنت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید